Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 6 April 2013

PANAS !!! Ibrahim Akan Dedah Rahsia Aset Beberapa Pemimpin Pembangkang???


Dua rahsia besar berkaitan pegangan aset beberapa pemimpin pembangkang serta kerjasama antara Pas, DAP dan PKR akan didedahkan selepas penamaan calon Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) ini.

Dua perkara yang dijangka mampu mengejutkan rakyat Malaysia dan menggugat kepercayaan penyokong terhadap parti pembangkang itu akan didedahkan oleh Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa, Datuk Ibrahim Ali.

Ibrahim berkata, beliau akan mendapatkan kebenaran daripada Perdana Menteri terlebih dahulu sebelum mendedahkan rahsia tersebut.

"Saya tidak boleh beritahu lagi kandungan rahsia tersebut tetapi apa yang pasti, rahsia itu akan mengejutkan banyak pihak kerana melibatkan aset yang dipegang oleh pemimpin tertentu dalam pakatan pembangkang selain daripada masalah kerjasama yang timbul antara mereka," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas membuat laporan polis berikutan wujud akaun Facebook palsu yang menggunakan nama beliau untuk menyebarkan fitnah, di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi di sini hari ini.

Ibrahim juga merupakan penyandang kerusi Parlimen Pasir Mas yang dimenanginya pada pilihan raya umum 2008 atas tiket Pas yang kemudian mengisytiharkan dirinya sebagai ahli Parlimen Bebas. - UTUSAN ONLINE


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...