Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 21 May 2013

CINA DAPIg AJAR PENGIKUTNYA BIKIN ONAR DI NEGARA LUAR !!! BUANG KERAKYATAN JE???


19 Mei 2013 sekitar jam 12.00 tengahari waktu di London, sekumpulan kecil anasir anasir upahan Anwar telah membuat demonstarsi bantahan keputusan PRU 13.

Gerakan jahat ini diketuai oleh Yolanda Agustin [gambar atas] dan Ben Singh [gambar bawah], kedua dua mereka menganjurkan demo didepan Kedutaan Malaysia 45-46 Belgrave Square.

Kemudian mereka berarak ke Parliament Square dan berakhir di Trafalgar Square.

Sewaktu berlangsungnya perhimpunan haram di London ini, Ben Singh [tidak pasti samada dia ada tali persaudaraan dengan Karpal Singh atau tidak...] telah mengedarkan risalah menghasut dan mempersoalkan mandat rakyat Malaysia yang memberikan kemenangan kepada BN pada PRU 13.

Lihat risalah tersebut dibawah ini;

Secara terang terang mereka nyatakan sokongan terhadap Pakatan Pembangkang, Bersih dan mempersoalkan kesasihan jawatan YAB Datuk Sri Najib sebagai Perdana Menteri yang mendapat mandat rakyat dalam negara ini.... Mereka juga mencabar keputusan SPR..!

Menurut laporan yang Blog MIK terima dari London, kehadiran "rakyat" Malaysia pada demo tersebut tidak lebih daripada 250 orang sahaja, hanya 5 rakyat berbangsa Melayu, 10 berbangsa India dan bakinya adalah kaum cina yang memiliki Kad Pengenalan negara kita Malaysia....

Apakah hukuman setimpal yang sebaik mungkin untuk bangsat bangsat seperti ini...? Gugurkan kerakyatan mereka dan pihak Imigresen jangan izinkan mereka kembali ke tanahair...?

Semoga pihak Kedutaan Malaysia kenal pasti Yolanda Agustin dan Ben Singh, lakukan pemeriksaan manalah kita tahu mungkin mereka sudah pun mendapat PR British, maka wajarlah digugurkan segera kerakyatan kedua-dua bangsat ini...!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...