Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 21 May 2013

WAJIB BACA !!! Ketegasan Zahid Hamidi:- Lim Guan Eng dan Bapanya Lari Ke kota London ???


Ketegasan  Menteri  Keselamatan Dalam negeri kini mula dirasai oleh kaki hasut dipihak pembangkang didalam negara ini, Ketegasan yang diharapkan oleh keseluruhan rakyat Malaysia kecuali dipihak pembangakang terutama kaki demontrasi yang kini merasai kehangatan  berikutan ketegasan tindakan ini.
Sekalung tahniah saya ucapkan kepada Dato Zahid Hamidi yang sedaya cuba mengenbalikan intergriti Kementerian yang sudah tidak dipercayai sejak diterajui oleh Dato seri Hishamuddin Tun hussein Onn.
Kini para p[emimpin pembangkang sudah cukup berhati hati didalam mengeluarkan setiap perkataan agar ianya tidak berbentuk hasutan.
Ketakutan ini ditunjukkan oleh CM Pulau Pinang  pada 25 Mei 2013, beliau telah pun melarikan diri ke kota London dengan meninggalkan anwar Ibrahim terkontang Kanting kesaorangan Kini Lim Guan eng bersama bapanya Lim Kit siang sedang berseronok berhibur meninggalkan Melayu bodon  untuk dihukum.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...