Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 20 May 2013

PANAS DAN TERKINI !!! MALAYSIA BAKAL ALAMI TERBOGELNYA SESUATU PEMIMPIN!!! TUNGGU N NANTIKAN !!!



Anwar Ibrahim, Adam Adli dan sekutunya mahu jadikan Arab Spring di Mesir sebagai ikutan dan teladan untuk mereka jatuhkan kerajaan Barisan Nasionalm walhal Anwar Ibrahim lupa untuk memberitahu kepada Malaysia sesuatu perkara. 


Mereka memulakan revolusi di Mesir dengan harapan ingin melihat Presiden seperti Tun, ingin melihat Mesir menjadi seperti Malaysia. Tetapi kita pula mahu meruntuhkan kerajaan menggunakan modul yang sama yang digunakan oleh Mesir untuk menjatuhkan kerajaan yang Mesir idam-idamkan. 

Buktinya? Di Mesir, Presiden Morsi dan partinya mengadakan Persidangan Khas mengenai Model Malaysia dalam membangunkan Negara dgn menjemput khusus Tun Dr Mahathir Mohammad untuk bertanyakan kepada Tun dan memberi tunjuk ajar kepada mereka bagaimana untuk menaikkan Mesir seperti Malaysia. - 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...