Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 20 May 2013

APA KES NI !!! R%AKYAT PULAU PINANG KENE TIPU dan KDN SERTA POLIS PON KENA TIPU???



Lim Guan Eng berjaya menipu pihak Polis dan Kementerian Dalam Negeri kononnya demonstrasi malam tadi adalah atas urusan rasmi kerajaan negeri Pulau Pinang bagi memperkenalkan pemimpin cina DAP.

Sebelum itu berbagai amaran keras daripada pihak polis terhadap rakyat Pulau Pinang supaya jangan hadir dalam demontrasi haram itu namun amaran yang biasa didengar sejak Anwar Ibrahim keluar dari penjara boleh diibaratkan sebagai 'lawak bodoh' oleh penyokong Pakatan Haram.

Malah mereka tahu amaran hanya sekadar amaran sahaja dan menteri KDN yang lepas pun terkenal dengan menteri amaran. Apa yang pasti satu tindakan pun pihak KDN tidak berani lakukan.

Atas senario itu puluhan ribu penyokong pakatan haram hadir di Padang Kota Lama, Pulau Pinang untuk mendengar hasutan daripada Ketua Menteri Pulau Pinang yang paling rasis Lim Guan Eng, Lim Kit Siang cina yang pernah menghalau orang Melayu termasuk Anwar Ibrahim keluar daripada Malaysia dan Anwar Ibrahim bapak perpecahan umat Islam.

Difahamkan penyokong pakatan haram mula membanjiri Padang Kota seawal jam 7.00 malam dan menjelang jam 10.00 malam padang Kota sudah dipenuhi.

Ramai di khalayak ramai berpakaian hitam, merah, kuning dan hijau, sebagai tanda yang menyokong PR.

Pihak polis sebelum ini yang begitu garang memberi amaran  hanya melihat sahaja jumlah yang agak ramai yang tidak akan mampu diambil tindakan.


Apakah Umno boleh mengumpul penyokong sebanyak ini dalam masa yang singkat?

Apa pun nasi sudah menjadi bubur KDN tidak mampu lagi untuk mengambil sebarang tindakan dan mereka akan hanya melihat apa lagi yang akan dilakukan oleh Anwar Ibrahim dan jika momentum ini berterusan sehingga PRU14........apakah akan terjadi kepada Umno?

Marilah kita sama-sama fikirkan dan pemimpin Umno yang menang jangan perasan Umno akan menang bergaya lagi pada PRU14, turunlah padang buatlah kerja dan yang paling penting jangan hasad dengki, dendam dan jangan melakukan sabotaj yang jijik terhadap sesama pemimpin Umno kerana perbuatan itu akan menjadikan pengundi atas pagar beralih arah mengundi Pakatan Rakyat.

Oleh: Pak Meon Bagan Ajam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...