Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 19 January 2013

BILIK GERAKAN SEMUA PETI UNDI BN DUN SUNGAI RAPAT KINI AKTIF ...


Semua parti komponen Barisan Nasional (BN) diarahkan siapsiaga bagi menghadapi Pilihanraya Umum ke-13 (PRU-13) yang akan diumumkan tidak lama lagi, kata Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Razak.

Mengambilkira arahan ini semua bilik gerakan disemua peti undi Barisan Nasional dalam Dun Sungai Rapat kini mula diaktifkan. Sebentar tadi YB Dato Hamidah Osman selaku Ketua Wanita Umno Bahagian Gopeng telah memberi sedikit taklimat kepada semua yang terlibat dalam peti undi di Kampung Pengkalan Gate.

"Kita bekerja dari mula kita menang pada tahun 2008 sehingga ke tarikh akhir Parlimen dibubarkan tanpa mengira penat dan lelah demi untuk rakyat,"kata YB Dato Hamidah lagi.

"Sebelum ini kita sibuk menyelesaikan masalah rakyat dengan memberi terlalu banyak bantuan daripada makanan, pakaian hinggalah tempat tinggal dan kini tiba giliran kita berusaha untuk mempertahankan negara daripada dirampas oleh pembangkang demi untuk rakyat", kata YB Dato Hamidah lagi.

"Soal siapa calon bagai saya tidak penting yang penting adalah bekerjasama dalam satu kumpulan untuk mempertahankan kerusi N43 Dun Sungai Rapat yang paling diminati oleh rejim cina DAP", kata YB Hamidah lagi.

SUMBER [SG RAPAT ONLINE]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...