Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 19 January 2013

Saksi takut dengan Pathmanabhan !!!


HAH ALAM 17 Jan. - Sewaktu tertuduh ketiga kes bunuh jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga lagi, R. Matan memberi keterangan di Mahkamah Tinggi di sini, lelaki itu menyatakan pada petang 30 Ogos 2010, kakak R. Kathavarayan dan keluarganya ada datang ke Ladang Gadong, Banting, dekat sini.

Bagaimanapun, apabila persoalan yang sama ditanya oleh peguam, Manjeet Singh Dhillon hari ini kepada Kathavarayan, 33, yang juga tertuduh keempat kes tersebut pada peringkat pemeriksaan balas, pekerja ladang itu menafikan perkara tersebut.

KATHAVARAYAN: Ini (kedatangan kakak dan keluarganya ke ladang tersebut) diajar oleh peguam.

MANJEET: Peguam mana?

KATHAVARAYAN: Peguam yang wakili saya sebelum ini, Ravi.

Saksi pembelaan keempat itu sebelum ini diwakili peguam-peguam Ravi Neeko dan Datuk Ng See Teong namun kedua-duanya telah menarik diri daripada mewakili Kathavarayan pada 3 Disember tahun lalu.



Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Mahkamah/20130118/ma_01/Saksi-takut-dengan-Pathmanabhan#ixzz2IIR2lJsd
© Utusan Melayu (M) Bhd

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...