Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 19 January 2013

Menarik di Langkawi !!!

pix_topright


Oleh Murshid Eunos

JIKA ramai belum tahu, perkhidmatan kereta kabel Langkawi adalah satu destinasi wajib untuk dikunjungi kerana ia adalah antara yang terbaik di dunia!

Sayangnya belum ramai yang sedar fakta itu malah tidak langsung terusik untuk merasainya. Bukan terlepas pandang, cuma publisiti dan pendedahannya saja belum cukup luas.

Fakta itu disokong sendiri Shamsul yang menyifatkan puncak gunung Mat Chinchang bagai berada di sebuah lokasi asing di Malaysia.

“Memang sejak hari pertama bekerja, saya merasakan tempat kerja ini seperti di luar negara kerana cuacanya sejuk dan suasananya yang begitu tenang. Mana tidaknya, jauh hampir satu kilometer di puncak gunung, saya jarang sekali berpeluh walaupun lapangan kerja sebagai seorang jurutera,” katanya tersenyum.

Seterusnya di HMETRO

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...