Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday, 19 January 2013

Pameran fesyen KONDOM di Melaka.. WTF!!!!!




Apa cerita ni beb??? Kondom fesyen show di Melaka??? Memang tak terjangkau imaginasi gua...

Tak benda lain ke dorang tu nak buat fesyen show? Apa motifnya buat pertunjukan fesyen berasaskan sarung anu semasa buat hubungan seks??

Kepada pihak-pihak terbabit di Melaka tu, tolong la faham sikit dengan sensitiviti umat Islam.. Jangan main lepas je semua benda macam ni..

Nanti kalau ada orang kata pihak terbabit tak buat kerja, tahu pulak nak meroyan marah..

So please la pantau sikit ye... Gaji dah bayar kannnn..., takkan kerja takmau buat kot???

-MPP ONLINE-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget