Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 18 January 2013

DS @NajibRazak Balun Deepak!!


Sebelum ini, banyak pihak yang pro-pembangkang memainkan isu Deepak dan mendakwa bahawa Perdana Menteri kita sengaja tidak mahu menjawab soalan mereka.

Sungguh pun sudah ada banyak pendedahan tentang kredibiliti si Deepak ini, mereka masih terus memainkan isu ini.

MiM faham propaganda jahat mereka yang berulang-ulang menyatakan perkara yang sama dengan harapan ada yang terbeli dengan modus operandi mereka itu.

Bagi MiM, Najib Razak tidak perlu pun menjawab isu Deepak ini dek kredibiliti dan motif di sebalik isu ini tetapi beliau telah menjawab juga isu ini.

Sila baca :
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hari ini menangkis dakwaan yang ditimbulkan Deepak Jaikishan dan menyifatkan ahli perniagaan itu sebagai individu yang tidak boleh dipercayai.

Beliau juga yakin dakwaan yang ditimbulkan Deepak tidak akan menjejaskan BN dalam pilihan raya umum akan datang.

"Ianya tidak benar. Dia bukan orang yang boleh dipercayai.(Dakwaan Deepak) bukan satu isu. Ia tak akan beri kesan (pada BN)," kata Najib ketika ditanya pemberita dalam satu sidang media di Kuala Lumpur lewat malam ini. - MI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...