Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 18 January 2013

PPM Jangan Bodoh je tentang Isu MBM !!!



majlis belia malaysia


Seluruh perwakilan ke Mesyuarat Agung MBM sudah tahu bahawa Dato Irmohizam Ibrahim J.P. mendakwa kononnya team beliau bersama Jais Karim (GPMS) diminta oleh Pejabat Perdana Menteri bertanding menentang Muhammad Maliki Rapiee.

Team Three Stooges ini sibuk mengatur agenda melingkupkan MBM tanpa pengetahuan Perdana Menteri. Sekarang ini hendak Pejabat Perdana Menteri jelaskan adaah benar dakwaan Irmohizam bahawa PM minta beliau bertanding. Jangan jadi macam Majlis Belia Selangor, sibuk jual nama PM tapi bila menang apa pun tak bergerak sehingga sekarang.


Cukuplah memalukan nama PM dalam pemilihan MBM yang lalu sehingga Setiausaha Politik Perdana Menteri, Dato Sahalan Nasution, terpaksa masuk campur meredakan keadaan dengan memaklumkan PM tidak memberi sebarang restu kepada sesiapa untuk bertanding dalam MBM melalui pejabatnya. Kalau benar Irmohizam mahu memegang jawatan tinggi dalam MBM, buktikan dulu melalui MBS, bukannya menjual nama PM.

Cukuplah menjual nama PM untuk mendapat pangkat dan juga anugerah. Takkan jawatan belia pun mahu guna nama PM. Mengapa orang sebegini masih mendapat tempat di pejabat PM? Berapa ramai pemimpin politik Selangor telah beliau burukkan di hadapan PM. Sekarang mahu menjahanamkan Majlis Belia Malaysia pula?

Benar atau tidak beliau menerima anugerah Belia Asean melalui jalan belakang?- [sumber]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...