Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 4 April 2013

Gempar !!! Dokumen Sulit PKR Didedahkan !!!


Dengan terdedahnya surat ini maka terbuktilah wujudnya campur tangan dari Anwar untuk menentukan calon calon Pas di Kedah..Pelikkan, kenapa Anwar beriya iya mahu melihat senarai calon Pas Kedah tanpa menunggu kelulusan Pas pusat?

Dan cara Pkr Merbok meminta pula melalui jalan belakang iaitu pemberi maklumat yang bekerja di Pejabat Azizan Razak..Siapa dalang yang membocorkan rahsia rahsia sulit Pas kepada Pkr??

Mungkin ramai yang belum tahu bahawa kebanyakkan pemimpin Pas di Kedah merupakan pro Anwar.. Malah, mereka lebih memuja Anwar dan menganggap Anwar sebagai idola mereka dari mempercayai Azizan..
Sebab itu sekarang ini banyak usaha untuk gulingkan Azizan kerana Azizan anti Anwar dan mengangkat pemimpin Pas yang pro Anwar iaitu Phahrolrazi..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...