Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 4 April 2013

Terkini !!! 20 RIBU RAKYAT SELANGOR BAKAL SERANG ANWAR SABTU INI.


Anwar bakal tergamam dengan kejutan yang bakal diberikan 20,000 rakyat mewakili Negeri Selangor menyiup samboyan aura Bekas Bos beliau, Mahathir Mohamed mambanjiri  Perhimpunan Selamatkan Selangor Sabtu ini.

Program tersebut yang dijangka berlangsung di padang Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Seksyen 2 Shah Alam itu bakal menjadi simbol kebangkitan rakyat Selangor dalam memastikan sokongan terhadap Barisan Nasional (BN) terus dipertingkatkan sekali gus membolehkan usaha merampas semula negeri ini daripada tangan parti pembangkang tercapai.

Yang Dipertua Perkasa Selangor, Abu Bakar Yahya yang merupakan antara tulang belakang program berkenaan berkata, pada perhimpunan tersebut, Mahathir dijangka memberi ucapan yang mempunyai elemen kejutan bagi menyedarkan rakyat negeri ini agar mereka dapat mengukuhkan keyakinan untuk kembali memastikan BN berjaya memenangi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) nanti.

"Ini adalah program pertama Perkasa selepas Dewan Rakyat dibubarkan dan merupakan siri akhir jelajah perhimpunan Perkasa di seluruh negara sebelum ini.

"Kita akan membuktikan perhimpunan ini memberikan mesej jelas bahawa rakyat Selangor menunjukkan sokongan padu kepada BN dalam PRU-13,'' katanya kepada Utusan Online di sini hari ini.

Anwar nampaknya tersilap langkah mendakwa Selangor merupakan kubu kuat Selangor. Ternyata ianya bersifat sementara. Mungkin ada masalah lebih besar yang perlu diambilkira Anwar memaksa Selangor dilepaskan.

Atau mungkin Anwar sedang memilih 2 pemimpin kesayangannya untuk dijadikan mangsa liwat bagi menutup kesilapan sendiri. Azmin Ali? Atau Khalid Gagap?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...