Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday, 22 May 2013

CINA DAP NI MEMANG HARAM JADAH !!! UGUT BOM NAJIB!!! AMOI VAVI INI DAH CABUT KE AUSTRALIA??





Makin gila babi dorang ni meroyan sampai nak bom kereta Najib ngan Mahathir pulak. Hebat betul anak-anak Cina Babi ni dalam gerakan dorang nak rampas Malaysia.

Al-maklumlah hajat tak sampai sebab kalah dalam Pilihanraya Umum tu yang meroyan tahap Cina babi tu.. Bukan senang beb nak rampas tanah melayu walaupun ramai melayu yang berketurunan “ANAK HARAM” dan “KOMUNIS” yang menjadi pengikut mereka dan menjadikan DAP sebagai tuhan yang mereka sembah.

Balik pada cerita asal, sampai bila polis dan pihak berkuasa yang berkaitan nak pandang je “ANAK-ANAK CINA BABI” ni terus menghina dan memainkan sentiment perkauman sehingga mereka dapat merampas Negara ini.

Apa yang dilakukan mudah sangat dibaca, “ANAK-ANAK CINA BABI” ini mahukan supaya orang melayu menyerang mereka hingga ada yang mati dan kemudian mereka dengan mudah menuduh Orang Melayu yang memulakan keganasan tersebut.

Bila “ORANG MELAYU” menulis sedikit saja tentang “ANAK-ANAK CINA BABI” maka mereka akan dianggap sebagai pengganas yang cuba mencetuskan pergaduhan kaum tetapi apabila “ANAK-ANAK CINA BABI” ini menulis mereka seakan tidak bersalah langsung atau Polis Malaysia takut dengan mereka?..

Aku tidak ada niat langsung untuk memulakan sesuatu tetapi apabila sesuatu itu yang memulakan bagaimana pula aku harus diam dan melihat tanpa berbuat sesuatu..??

Sampai bila?.. ini hanya pertanyaan dan bukannya keyataan..”sampai bila haus kita melihat ANAK-ANAK CINA BABI” ini bermaharajalela?...atau nak tunggu sampai anak bini kita dipenggal kepala depan mata oleh mereka baru nak bertindak?..

Aku tau jawapannya.. “Alaaahh.. api ni kecik je, pijak ngan tapak kaki pon leh padam”..

Tapi persoalannya bila kita nak pijak api yang kecil itu?... sekarang api itu sudah makin besar dan tak boleh dipadamkan dengan tapak kaki…. Bagi la alasan lagi… “Alaaah.. kita panggil bomba padam la api tu nanti”..
Bila?...
Bila?..
Bila..?

“alaahh.. tunggu la sampai bangsa dan keturunan kita pupus baru kita bertindak”..


SUMBER

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget