Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 22 May 2013

HARGA GETAH NAIK !!! BUAT TOKEY CHINA TAK SENANG DUDUK !!!KAH KAH !!!


Kenaikan harga getah baru-baru ini sedikit-sebanyak mengukir senyuman penoreh getah. Mereka amat bersyukur sekiranya harga getah berterusan stabil sebegini. Jika harga getah dalam sekitar RM 8 sekilogram, seorang penoreh mampu meraih pendapatan bersih RM 3,500 sebulan.
Bagaimanapun ada pihak yang tidak puas hati dan marah apabila harga getah naik. Tak lain ialah kalangan anjing-anjing DAP yang kuat menyalak siang dan malam.
Mereka tidak puas hati dengan kenaikan harga getah kononnya akan menyebabkan harga kasut sekolah dan harga tayar akan naik mendadak. Bagaimanapun, kenaikan harga getah asli ini langsung tak memberi kesan langsung terhadap harga kasut dan tayar. Jadi apa yang anjing-anjing DAP ini takutkan? Mereka sebenarnya takutkan orang melayu menjadi lebih kaya dengan hasil menoreh getah.
Jika dahulu, anjing-anjing ini mengaut keuntungan berganda apabila menjadi orang tengah kepada penoreh untuk menjual hasil mereka ke kilang. Kini penoreh getah tidak lagi memerlukan khidmat orang tengah kalangan anjing-anjing DAP ini dengan adanya bantuan terus dari kerajaan untuk menjual hasil mereka secara terus ke kilang. Dengan itu anjing-anjing DAP ini tidak lagi mampu menipu penoreh getah dengan membelinya pada harga yang lebih murah dari harga pasaran dan kemudian menjualnya pada harga yang tinggi kepada kilang.
Mulai hari ini, kita boikot mana-mana produk bukan keluaran bumiputera. Kita sokong dan beli produk bumiputera. Kita tunjuk kepada anjing-anjing DAP ini, kita juga mampu kawal ekonomi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...