Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 12 May 2013

GAMPANG BETULLLL !!! PEREMPUAN MELAYU DI AJAR HINA POLIS MALAYSIA !!!




Ucapan Ketua Srikandi Pakatan Harami menghina Polis dengan menjadi alat kepada UMNO/ Barisan Nasional. Apa nie takkan pihak PDRM tak boleh ambil tindakan terhadap kata-kata menghina kepada anggota sendiri. Ucapan tersebut boleh dianggap sebagai menghasut.. 

Ucapan pemimpin Pakatan Harami nie ternyata menghasut rakyat supaya berdemo dijalanraya pada tiap-tiap hari. SPR menjadi sasaran pada setiap ucapan Pemimpin harami nie.

Tapi yang best hari nie ramai yang membayar tol dan membuatkan PLUS hari ini mengutip keuntungan  berlipat ganda. Korang kira sendiri jika kutipan pada setiap kenderaan rm1. Jika 100 ribu yang hadir paling kurang pun PLUS dah kutip lebih rm100 ribu...

Macai-macai nie bodoh kalau dah dapat kerajaan Pulau Pinang milik mereka sepatutnya mansuhkan TOL kat PENANG nie...
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...