Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday, 12 May 2013

PANASSSS !!! Mat Sabu Mengaku Geram Dengan Orang Siam?!

Sekadar Hiasan

Mohamad Sabu berkata, beliau geram kalah besar di DUN Sungai Tiang iaitu di kawasan orang Thai. "Bayangkan ada saluran dalam kawasan pilihan raya saya, orang keluar mengundi 99 peratus," katanya.

Ekoran itu, Timbalan Presiden Pas tersebut yakin stategi jahat digunakan untuk mengalahkan beliau dalam pilihan raya kali ini.

"Saya kalah dengan undi orang Thai kali ini. Saya mengesyaki mereka diberikan kad pengenalan untuk mengundi atau penggunaan kad pengenalan palsu. Sebab itulah jumlah keluar mengundi di kawasan mereka meningkat kepada 99 peratus," kata Mohamad.

Dalam pilihan raya ini, Mohamad kalah di Parlimen Pendang dengan majoriti 2,638 undi. Beliau tewas di tangan calon BN Datuk Othman Abdul.

Walaupun menang di DUN Tokai dengan majoriti 5,833 undi, calon PAS tewas dengan majoriti 6, 994 undi di DUN Sungai Tiang.

Di Sungai Tiang, ramai pengundi Siam yang tinggal dan mengundi di sini. Mohamad yakin, banyak kad pengenalan palsu di keluarkan untuk mengalahkan beliau kali ini.

Peratusan keluar mengundi di Sungai Tiang adalah 89.31 peratus, satu angka yang sangat besar dalam sejarah pilihan raya umum di negara ini.

2 comments:

  1. kopiah dikepala sekadar nak menutup kepala yg rmbut semakin nipis dan terlindung dari panas mentari. itu lah sifat sebenar mat sabu ni dari dulu hingga kini tak pernah muhasabah diri dan langsung tidak tahu bersyukur apabila mendapat nikmat dan tidak redha apabila ditimpa masalah..andai 8 juta ic yg diberikn oleh kerajaan spt yg diadu domba jika tidak dgn izin ALLAH keputusan nya tetap sama..pandang kedalam cermin dan tanya diri sendiri dan raba kepala itu..ada TANDUK ke idak..

    ReplyDelete
  2. Nampak sangat bodohnya mat sabun ni,,,,,, dah kalah tu ngaku je la..... mah... mah.... bulu mah lekat kat rengkong.... hheheheheheh.... tu yang tak boleh nak telan tu.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget