Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday, 12 May 2013

SIAPA YANG SAMSENG SEBENARNYA !!! MELAYU KA???






Siapa nak tipu siapa ?

Siapa yang masuk dan tinggal secara haram di Tanah Melayu ?

Siapa yang dapat ICpalsu ?

Kecoh kononnya BN hantar Bangla, Indon dan Myanmar ke pusat mengundi untuk undi BN..semuanya SANDIWARA !!

90,000 orang cina dari China di dapati tinggal lebih masa di Malaysia dua tahun lalu.. Itu yang ada rekod..yang tak de rekod dan masuk haram..diseludup masuk melalui jalan darat ? berapa weyy..


Dalam dok sibuk canang kononnya ada bas yang ditahan bawa Bangla dan Indon.. Korang tengok perangai diorang ni mengalahkan polis dan SB!!

Tu belum dapat Malaysia..semua bangsa lain dia buat macam sampah !!








SUMBER

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget