Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday, 20 May 2013

HOT !!! BETULKE ADAM ADLI PERNAH KALAH TERUK BERDEBAT NGAN BUDAK TADIKA??? MUAHAHAHA


AJM ingatkan hebat sangat le si budak yang berlagak ala ala mafia Malaysia ni, sampai nak buat demonstrasi di jalanraya sebab tak puas hati dengan sistem pilihanraya.Rupanya setakat hebat becakap je boleh la, lain tak tau le nak cakap apa.

Tengok rupa pun AJM dah rasa meluat sangat, masa becakap di kompleks C putrajaya dulu, dia le yang hebat sangat rupanya, yang budak budak ikut tu pun buat dia macam selebriti.

Sudah sudah la Adam Adli woiitt..kamu tu dah jadi macam sampah hanyut je, pendapatan dah takde yang ada pun cuma ehsan dari idola kamu tu 

Bila kena tangkap macam ni siapa yang datang? Ada ke idola kamu datang tengok kamu di lokap balai
Polis jinjang tu? Takde kan? Itu sebab AJM kata Adam Adli ni tak ubah macam sampah je.

1 comment:

  1. You look so vulnerable Adam! No wonder Anwar likes you and uses you to the max! my question is as a student (or was a student) how many books have you read to really help you sharpen you little brain? Perhaps its a good time to pick up on some GOOD reading (like the Quran) to see life in perspective. I wonder how many of your so called Chinese friends are going to help you without pretending that tehy really want to use you! So young and yet so terribly abused! Oh what a loser! A sad story!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget