Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 18 April 2013

HOT! PARTI PAS UCAPKAN SYABAS & TAHNIAH KEPADA CALON UMNO !!!


PAS Permatang Pauh mengucapkan syabas dan tahniah kepada bekas Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Pulau Pinang, Dr Mazlan Ismail kerana terpilih sebagai calon Umno Parlimen Permatang Pauh.

Yang Dipertua PAS Permatang Pauh, Omar Hasan dalam kenyataan pada Harakahdaily menegaskan, tanggungjawab PAS Kawasan sebelum ini yang mengadakan pertemuan silatulrahim dengan Dr Mazlan sudah selesai dan terpulang padanya untuk bertanding atau tidak melawan Datuk Seri Anwar yang mewakili Pakatan Rakyat di Permatang Pauh.

"Bila kita ketahui pengumumanya sebagai calon Barisan Nasional (BN, kita akur itu adalah pendiriannya dalam sebuah negara yang mengamalkan demokrasi untuk bersuara. 

"Selepas ini PAS akan melancarkan serangan ke arah BN seperti biasa walaupun tuan tubuh yang mewakilinya merupakan ahli seumur hidup PAS, " jelasnya.

Omar yang juga bekas Ketua Penerangan PAS Negeri menyifatkan pembabitan Dr Mazlan dalam Umno sudah dijangka.

Menyentuh mengenai statusnya sebagai ahli PAS seumur hidup yang berdaftar di kawasan Permatang Pauh beliau menyerahkan kepada pihak PAS negeri untuk tindakan sewajarnya.

Baca Di MPP Juga Dr MIM

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...