Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 18 April 2013

PANAS Terik !!! Bukti SAH DALAM DBI Bersepah Org PKR ???


Sebenarnya Anak Jati Malaya Begitu terkejut sebenarnya dengan pendedahan 2 blogger baru yang paling hebat di Negeri Perak Ni. Apa yang Anak Jati Malaya paham tentang situasi dibawah adalah situasi kenapa perkara sebegini boleh terlepas pandang.Kalau betul kenapa tak saman je.Ada ke deme mohon permit ke kebenaran ke apa ke ?

Baca Bawah :

Metal Rock World :MANA SURAT SAMAN NYA BEBBB!!!

Apasal tak saman?!!!!

Ini har.. sambungan bantahan aku pasal PKR tadi . Bukti kereta yang tak disaman-saman dari pagi tadi parking sampai sekarang ni harrr.. ade lagi. 

MBI tolong turun sekarang tinjau kawasan yang buat serabut ni. 
Di depan ibu pejabat PKR Medan Istana ok! 




Terjadi!!!! Hal yang amat sangat menyusahkan orang ramai terjadi juga akhirnya. Nak tau apa? Ok! Pagi-pagi lagi dah buat aku naik angin. Orang PKR memang kurang diajar!! Apasal diorang nak buat ceramah tengah-tengah jalan yang sudah sedia maklum sibuk tu?!

Benda tak sepatutnya ni jadi sekarang 18 April 2013, di Medan Istana, Ipoh. Ye ok.... tau la diorang letak treler PKR tu parking kat depan ibu pejabat diorang TAPI....... JANGANLAH MENGHALANG LALUAN PULAK! HAIHH! Marah pulak haku ni.....

Dimanakah ketelusan pihak MBI di dalam menjalankan tugas-tugas mereka?
Macam mana Majlis Bandaraya Ipoh (MBI) boleh biar hal ini terjadi? Diluluskan ke?
 Di 'tutup mata' ke? Haa... Siapa yang nak bertanggungjawab ni?

Lagi satu hal, kenapa aku tak nampak pun kenderaan besar gedabak PKR ni (treler) di saman?? Untuk info korang, benda gedabak ni guna sampai 6 petak parking tau! Kalau kereta-kereta lain, awal pagi lagi dah dapat surat cinta (surat saman) dari MBI... Siapa nak tolong jawab soalan aku ni siapaaa?!!

Kome baca je Kat link yang teman Bagi Kat atas Tu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...