Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 10 May 2013

PANAS !!! AZMIN SIFATKAN Pelantikan MB Selangor tak telus, bantah nepotisme dalam PKR




Tindakan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail menghantar senarai calon Menteri Besar kepada Sultan Selangor semalam dilihat membelakangkan pandangan barisan kepimpinan parti itu kerana tiada langsung mesyuarat diadakan bagi membincangkannya.

Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali menegaskan, beliau menyatakan demikian kerana tidak mahu amalan nepostisme berlaku dalam parti itu.

Walaupun menerima hakikat pemilihan Menteri Besar Selangor memerlukan persetujuan daripada DAP dan Pas, beliau mahu proses penyenaraian calon bagi jawatan itu dilakukan secara telus.

Dalam sidang akhbarnya di sini hari ini, Azmin bagaimanapun menolak khabar angin bahawa beliau akan keluar PKR sebaliknya menegaskan, beliau akan tetap bersama parti itu.

"Dalam Keadilan, kita berani memberi kritikan, saya tidak mengkritik tanpa asas... adakah ia suatu kesalahan? Sekarang ini mandat sudah jelas di Selangor, ayuh laksana mandat rakyat," katanya yang merujuk kepada beberapa mesej Twitter miliknya kelmarin yang menimbulkan pelbagai spekulasi. -

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...