Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 10 May 2013

AWAS!!!! 11 MEI INI MELAYU AKAN MENY..... !!! SIAP LA KAU !!!




Hikmah yang paling besar yang Allah swt tunjukkan pada kita d PRU13 adalah KUASA MELAYU kekal memandu Malaysia yang Islam adalah agama rasminya melalui UMNO !!

Kuasa Melayu d Tanah Melayu sanggup kita kongsikan bersama kaum-kaum lain yang bukan asalnya dari Tanah Melayu. Melayu sanggup berkongsi segalanya tanpa menzalimi kaum-kaum yang ingin bersama bina negara dan Melayu tak pernah rasa sangsi dan Melayu yang guna nama UMNO lah yang bawa Malaysia menuju kemerdekaan !

Wanita Melayu sanggup serah barang kemas..bukan untuk d pinjam, malah d infakkan demi negara yang ketika itu menuju jalan kemerdekaan ! Terima Kasih Wanita Melayu !!

Kini, bila nama Tanah Melayu d gugurkan dan d gantikan dengan Malaysia, ada manusia yang lupa..ada yang sengaja lupa dan buat-buat lupa malah lebih teruk ada manusia yang paksa manusia lain lupakan jasa Melayu UMNO !

PRU13 membuktikan segalanya..kemuncak kepada kejujuran yang d pupuk selama lebih 50 tahun hidup bersama..akhirnya Cina dan sebahagian India tolak Melayu UMNO dalam gabungan mereka sendiri. Mereka harapkan bahawa PRU13 penamat hubungan antara Barisan Nasional..namun Allah bersama UMNO..Allah sayangkan UMNO dan Allah selamatkan UMNO dari d hancurkan oleh manusia yang kononnya sahabat UMNO !

Allah buka hijab hikmah..Allah buka untuk UMNO yang perjuangannya berpaksikan Islam supaya melihat lebih awal PRU yang akan datang..siapa kawan..siapa lawan.

Sesungguhnya ada manusia yang cemas..2020 makin hampir dan kiranya d saat itu UMNO masih ada kuasa maka malulah mereka..rugilah mereka..manusia ini ingin tamatkan wawasan 2020 d PRU13 !!

Banyak lagi aakj akan bongkar selepas ini..yang penting..wahai sahabat sekelian..jom kita raikan Hari UMNO yang Ke 67..jadikan ianya hari MELAYU !! kita minta agar kerajaan BN umumkan hari UMNO sebagai cuti umum selagi BN berkuasa !!

Yang Jauh datanglah share duit minyak..duit tol..yang dekat kita pun sama sama share..kalau Wanita UMNO dulu sanggup lurutkan gelang emas demi sebuah kemerdekaan..kenapa kita tak sanggup untuk datang ke "RUMAH MELAYU" d PWTC !!

Ada antara kita lama tak jumpa..ada antara kita lama tak bersua..inilah harinya kita tunjukkan pada dunia..Melayu mampu uruskan Malaysia dengan acuan kita sendiri..



Jadual :

6.50 pm ketibaan Ahli MT
7.10 pm ketibaan TPM
7.15 pm ketibaan PM
7.20 pm Solat Maghrib,bacaan yassin, tahlil,doa kesyukuran di surau Ar Rahman
8.32 pm solat isyak
8.40 pm ketibaan parti2 komponen
8.50 pm upacara menaikan bendera
9.00 pm ucapan PM

jamuan/Bersurai

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...