Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 6 April 2013

Gempar !!! Hot News Minyak Akan Habis 2 Hari Sebelum PRU ???


Maklumat Terkini dari Geng-Geng Pemilik Station Minyak..Kemungkinan Mereka Tidak akan Refill tangki-tangki simpanan Sehari sebelum PRU13.

Ini disebabkan Mereka tidak Mahu Rugi sekiranya Pakatan haram jadah mengambil alih Kuasa dan mengumumkan harga minyak turun. Mereka tidak mahu peristiwa paklah turunkan harga minyak yang menyebabkan mereka rugi banyak terjadi kembali..

Tapi ini hanya spekulasi saja. Jangan korang percaya pula dengan membuat pembelian panik.

InsyaAllah, Pakatan takkan menang dalam Pru kali ni disebabkan banyak perkara. Semuanya hanya mimpi dan angan mat jenin saja. Majority rakyat masih sayangkan Umno Barisan Nasional yang terbukti mampu mentadbir negara dengan cemerlang.

Pakatan haram perintah muflis negara, dengan Petronas pun sekali akan bankrap.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...