Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 6 April 2013

Sah !!! Selepas PRU Ramai Yang Akan Jadi Janda Dan Duda ???


Kalau mengikut fatwa yang dikeluarkan oleh  Nik Aziz Nik Mat bahawa tidak boleh menikahi orang UMNO. Yang lelaki akan menduda kerana isteri yang dinikahi oleh lelaki tersebut adalah muslimah PAS dan ramai menjanda kerana suami yang mengahwininya itu orang UMNO, Bagaimana dengan status anak-anak yang dilahirkan? Nik Aziz juga menyatakan bahawa HARAM menikahi orang UMNO. Ini bermakna ramai anak yang berstatus 'Anak Haram'. Cuba kita fikirkan,cuba kita kaji semula fatwa mengarut Nik Aziz yang ternyata tidak mengikut Ahli Sunnah WalJamaah. Siapakah Nik Aziz ini? Adakah beliau ini NABI ? Adakah beliau ini Dajjal yang dilahirkan semula? 

Hadi Awang juga tidak terlepas dari mengeluarkan Fatwa dan Amanat. Antara yang popular ialah Amanat Hadi Awang. 8 perkara dalam Amanat Hadi. Yang Black ingin tegaskan disini iaitu perkara ke 4. Percaya bahawa terfasakh pernikahan dengan pasangan yang menyokong UMNO. 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...